Кафедра вищої математики

Мова:

Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»

Викладачі кафедри вищої математики взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення».

Захід відбувся 29 жовтня 2025 року та був присвячений сучасним викликам та практичним рішенням інклюзії у вищій освіті, а також можливостям підтримки здобувачів з особливими освітніми потребами. Вебінар організований службою доступності «ХНУРЕ без обмежень».

Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»

Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»

Вебінар був проведений запрошеною гостею Іриною Вишневою, директором Інклюзивно-ресурсного центру №1 м. Харкова, практичним психологом, психотерапевтом, корекційним педагогом.

На вебінарі були розглянуті наступні питання:

  • ключові тези інклюзії;
  • нормативні документи щодо інклюзивного навчання;
  • основні поняття інклюзивної освіти;
  • про комплексну оцінку розвитку дитини;
  • пять типів (категорій) труднощів;
  • ступені прояву труднощів та рівні надання підтримки;
  • що передбачає організація інклюзії у закладах вищої освіти.

Інклюзивна освіта потрібна всім учасникам освітнього процесу, оскільки формує культуру поваги до різноманітності, забезпечує підтримку індивідуальних потреб здобувачів, сприяє розвитку емпатії, командної взаємодії та готує всіх учасників освітнього процесу до життя в демократичному, відкритому суспільстві.

Кожна дитина перш за все дитина, а вже потім – особлива (Л.С. Виготський).

Подібні заходи спрямовані на реалізацію Цілі сталого розвитку 10 – Скорочення нерівності, формуючи в університетській спільноті розуміння поняття інклюзії, інклюзивного навчання, інклюзивного освітнього середовища, індивідуальної освітньої траєкторії тощо.

Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»Викладачі кафедри ВМ взяли участь у вебінарі «Інклюзія у вищій освіті: сучасні виклики та практичні рішення»